Ako dlho bude ponožkám trvať kým ku mne prídu?
Vo väčšine prípadov doručujeme objednávky prijaté do 14:00 už nasledujúci pracovný deň.
V predvianočnom období (od začiatku decembra) môže pri preprave nastať zdržanie, ktoré my, žiaľ, nedokážeme ovyplvniť. Vždy ale máte možnosť sledovať zásielku a dozvedieť sa, ako putuje k vám.
V predvianočnom období (od začiatku decembra) môže pri preprave nastať zdržanie, ktoré my, žiaľ, nedokážeme ovyplvniť. Vždy ale máte možnosť sledovať zásielku a dozvedieť sa, ako putuje k vám.
Objednávky, ktoré obsahujú tovar označený ako „Skladom u dodávateľa“, budú doručené spravidla do šiestich pracovných dní.
Sú moje ponožky už na ceste?
Svoju zásielku môžete sledovať online.
• Pri doručení tovaru na výdajné miesto Zásielkovne vám pošleme sms a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
• Pri doručení kuriérom k vám domov vám v deň doručenia zašleme sms. Ak vám nevyhovuje čas doručenia, jednoducho si s kuriérom dohodnete iný termín.
• Pri doručení Slovenskou alebo Českou poštou je (ako pri všetkých spôsoboch doručenia) k dispozícii online sledovanie zásielky.
• Pri doručení tovaru na výdajné miesto Zásielkovne vám pošleme sms a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť.
• Pri doručení kuriérom k vám domov vám v deň doručenia zašleme sms. Ak vám nevyhovuje čas doručenia, jednoducho si s kuriérom dohodnete iný termín.
• Pri doručení Slovenskou alebo Českou poštou je (ako pri všetkých spôsoboch doručenia) k dispozícii online sledovanie zásielky.
Aké spôsoby dopravy a platby máte na výber?
Na výber máte tieto možnosti dopravy:
- Vyzdvihnutie v niektorej z takmer 1400 pobočiek Zásielkovne.sk.
- Doručenie kuriérom priamo na Vašu adresu.
- Doručenie kuriérom v Bratislave. Objednávky sú doručované vo večerných hodinách od 18:00 do 22:00.
- Doporučená zásielka Slovenskej alebo Českej pošty.
Možnosti platby sú:
- Platba prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GoPay.
- Platba prostredníctvom zabezpečených stránok spoločnosti PayPal.
- Platba pri prevzatí tovaru – teda kúpa tovaru na dobierku.
V prípade platby na dobierku sa cena navýši o poplatok, ktorého výška závisí od zvoleného spôsobu dopravy. - Platba bankovým prevodom.
Koľko zaplatím za poštovné a balné?
Slovensko:
- Osobné prevzatie na výdajni Zásielkovne
- cena dopravy: 2,46 €
- príplatok za dobierku: 0,60 €
- Kuriér na vašu adresu
- cena dopravy: 4,44 €
- príplatok za dobierku: 1,14 €
- Kuriér v rámci Bratislavy
- cena dopravy: 4,44 €
- príplatok za dobierku: 0,60 €
- Doporučená zásielka Slovenskej pošty
- cena dopravy: 2,64 €
- príplatok za dobierku: 1,32 €
Doručenie na Slovensko je BEZPLATNE pri objednávke nad 39 €
Česko:
- Osobné prevzatie na výdajni Zásilkovny
- cena dopravy: 3,36 €
- príplatok za dobierku: 0,60 €
- Kuriér na vašu adresu
- cena dopravy: 4,38 €
- príplatok za dobierku: 1,14 €
- Doporučená zásielka Českej pošty
- cena dopravy: 4,80 €
- príplatok za dobierku: 1,32 €
Doručenie do Českej Republiky je BEZPLATNE pri objednávke nad 39 € (pribl. 1000Kč)
Ponožky pridané do môjho košíka už pri platbe neboli dostupné. Ako je to možné?
Položka je zarezervovaná až po tom, keď svoj nákup dokončíte v pokladni. Ak je o určitý tovar veľký záujem, môže sa stať, že bol k dispozícii, keď ste ho vložili do nákupného košíka, ale je vypredaný, keď sa dostanete k dokončeniu objednávky a k zaplateniu.
Tovar zostane uložený vo vašom nákupnom košíku neobmedzene dlho, ale jeho dostupnosť nemožno zaručiť.
Tovar zostane uložený vo vašom nákupnom košíku neobmedzene dlho, ale jeho dostupnosť nemožno zaručiť.
Ako uplatním kupón na zľavu / darčekovú kartu?
Jedinečný kód zľavového kupónu zadáte v nákupnom košíku. Zľava bude po použití kupónu automaticky pripísaná (odrátaná) a cena košíka sa aktualizuje.
V prípade akéhokoľvek problému s uplatnením kupónu/darčekovej karty nás prosím ihneď kontaktujte.
V prípade akéhokoľvek problému s uplatnením kupónu/darčekovej karty nás prosím ihneď kontaktujte.
Chcem vrátiť doručené ponožky.
Ak vám doručený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť alebo vymeniť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia.
V prípade reklamácie zašlite vyplnený reklamačný formulár na adresu uvedenú vo formulári.
Tovar môže byť vrátený iba v pôvodnom balení (z hygienických dôvodov nie je možné tovar skúšať).
V prípade reklamácie zašlite vyplnený reklamačný formulár na adresu uvedenú vo formulári.
Tovar môže byť vrátený iba v pôvodnom balení (z hygienických dôvodov nie je možné tovar skúšať).
Je možné vrátiť iba časť objednávky?
Áno. Postupujte podľa pokynov na
Reklamačnom formulári.
Reklamačnom formulári.
Kedy a akým spôsobom mi vrátite peniaze za vrátený tovar? Dostanem späť aj peniaze za poštovné?
Hneď ako sa nám tovar vráti, pošleme vám informačný e-mail a následne peniaze. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 14 pracovných dní od prijatia tovaru na našom sklade. Peniaze nie je možné vrátiť v hotovosti.
Pri oprávnenej reklamácii vám vrátime plnú sumu (aj s poštovným) a hradíme i výdavky spojené so zaslaním tovaru späť k nám. Viac informácií nájdete na stránke Reklamácie a vrátenie tovaru.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Kontaktujte nás a my sa vám čo najskôr ozveme.