Ako dlho bude ponožkám trvať kým ku mne prídu?
Vo väčšine prípadov doručujeme objednávky prijaté do 12:00 do jedného až dvoch pracovných dní.
V predvianočnom období (od začiatku decembra) môže pri preprave nastať zdržanie, ktoré my, žiaľ, nedokážeme ovyplvniť. Vždy ale máte možnosť sledovať zásielku a dozvedieť sa, ako putuje k vám.
Objednávky, ktoré obsahujú tovar označený ako „Skladom u dodávateľa“, budú doručené spravidla do siedmich až štrnástich pracovných dní.
Sú moje ponožky už na ceste?
Svoju zásielku môžete sledovať online.
• Pri doručení tovaru na výdajné miesto Zásielkovne vám pošleme sms a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete v úložnej lehote vyzdvihnúť v dobe otváracích hodín danej výdajne.
• Pri doručení kuriérom k vám domov vám v deň doručenia zašleme sms. Ak vám nevyhovuje čas doručenia, jednoducho si s kuriérom dohodnete iný termín.
• Pri doručení Slovenskou alebo Českou poštou je (ako pri všetkých spôsoboch doručenia) k dispozícii online sledovanie zásielky.
Aké spôsoby dopravy a platby máte na výber?
Na výber máte tieto možnosti dopravy:
- Vyzdvihnutie v niektorej z takmer 1400 pobočiek Packeta.sk.
- Doručenie kuriérom priamo na Vašu adresu.
- Expres doručenie kuriérom v Bratislave. Potrebné je vopred sa telefonicky dohodnúť.
- Doporučená zásielka Slovenskej alebo Českej pošty.
Možnosti platby sú:
- Platba prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GoPay.
- Platba prostredníctvom zabezpečených stránok spoločnosti PayPal.
- Platba pri prevzatí tovaru – teda kúpa tovaru na dobierku.
V prípade platby na dobierku sa cena navýši o poplatok, ktorého výška závisí od zvoleného spôsobu dopravy. - Platba bankovým prevodom.
Koľko zaplatím za poštovné a balné?
Slovensko:
- Osobné prevzatie na výdajni Zásielkovne
- cena dopravy: 2,92 €
- príplatok za dobierku: 1,20 €
- Kuriér na vašu adresu
- cena dopravy: 4,94 €
- príplatok za dobierku: 1,20 €
- Kuriér v rámci Bratislavy
- cena dopravy: 4,94 €
- Doporučená zásielka Slovenskej pošty
- cena dopravy: 2,70 €
Doručenie na Slovensko je BEZPLATNE pri objednávke nad 39 € na Z-point a nad 59 € pri doručení kuriérom na adresu.
Česko:
- Osobné prevzatie na výdajni Zásilkovny
- cena dopravy: 3,63 €
- príplatok za dobierku: 1,20 €
- Kuriér na vašu adresu
- cena dopravy: 4,94 €
- príplatok za dobierku: 1,20 €
- Doporučená zásielka Českej pošty
- cena dopravy: 4,94 €
Doručenie do Českej Republiky je BEZPLATNE pri objednávke nad 39 € (pribl. 1000Kč) na Z-point a nad 59 € pri doručení kuriérom na adresu.
Ponožky pridané do môjho košíka už pri platbe neboli dostupné. Ako je to možné?
Položka je zarezervovaná až po tom, keď svoj nákup dokončíte v pokladni. Ak je o určitý tovar veľký záujem, môže sa stať, že bol k dispozícii, keď ste ho vložili do nákupného košíka, ale je vypredaný, keď sa dostanete k dokončeniu objednávky a k zaplateniu.
Tovar zostane uložený vo vašom nákupnom košíku neobmedzene dlho, ale jeho dostupnosť nemožno zaručiť.
Ako uplatním kupón na zľavu / darčekovú kartu?
Jedinečný kód zľavového kupónu zadáte v nákupnom košíku. Zľava bude po použití kupónu automaticky pripísaná (odrátaná) a cena košíka sa aktualizuje.
V prípade akéhokoľvek problému s uplatnením kupónu/darčekovej karty nás prosím ihneď kontaktujte.
Chcem vrátiť doručené ponožky.
Ak vám doručený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť alebo vymeniť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia.
V prípade reklamácie zašlite vyplnený reklamačný formulár na adresu uvedenú vo formulári.
Tovar môže byť vrátený iba v pôvodnom balení (z hygienických dôvodov nie je možné tovar skúšať).
Je možné vrátiť iba časť objednávky?
Áno. Postupujte podľa pokynov na
Reklamačnom formulári.
Kedy a akým spôsobom mi vrátite peniaze za vrátený tovar? Dostanem späť aj peniaze za poštovné?
Hneď ako sa nám tovar vráti, pošleme vám informačný e-mail a následne peniaze. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 14 pracovných dní od prijatia tovaru na našom sklade. Peniaze nie je možné vrátiť v hotovosti.
Pri oprávnenej reklamácii vám vrátime plnú sumu (aj s poštovným) a hradíme i výdavky spojené so zaslaním tovaru späť k nám ak ide o reklamáciu celej objednávky (všetkých tovarov). V prípade vrátenia nerozbaleného tovaru do 14 dní, hradí náklady spojené s vrátením tovaru kupujúci. Viac informácií nájdete na stránke Reklamácie a vrátenie tovaru.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Kontaktujte nás a my sa vám čo najskôr ozveme.