fbpx
Ako dlho bude ponožkám trvať kým ku mne prídu?

Vo väčšine prípadov doručujeme objednávky prijaté do 12:00 do jedného až dvoch pracovných dní.
V predvianočnom období (od začiatku decembra) môže pri preprave nastať zdržanie, ktoré my, žiaľ, nedokážeme ovyplvniť. Vždy ale máte možnosť sledovať zásielku a dozvedieť sa, ako putuje k vám.

Objednávky, ktoré obsahujú tovar označený ako „Skladom u dodávateľa“, budú doručené spravidla do siedmich až štrnástich pracovných dní.

Sú moje ponožky už na ceste?

Svoju zásielku môžete sledovať online.
• Pri doručení tovaru na výdajné miesto Zásielkovne vám pošleme sms a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete v úložnej lehote vyzdvihnúť v dobe otváracích hodín danej výdajne.
• Pri doručení kuriérom k vám domov vám v deň doručenia zašleme sms. Ak vám nevyhovuje čas doručenia, jednoducho si s kuriérom dohodnete iný termín.
• Pri doručení Slovenskou alebo Českou poštou je (ako pri všetkých spôsoboch doručenia) k dispozícii online sledovanie zásielky.

Aké spôsoby dopravy a platby máte na výber?

Na výber máte tieto možnosti dopravy:

  1. Vyzdvihnutie v niektorej z takmer 1400 pobočiek Packeta.sk.
  2. Doručenie kuriérom priamo na Vašu adresu.
  3. Expres doručenie kuriérom v Bratislave. Potrebné je vopred sa telefonicky dohodnúť.
  4. Doporučená zásielka Slovenskej alebo Českej pošty.

Možnosti platby sú:

  1. Platba prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány GoPay.
  2. Platba prostredníctvom zabezpečených stránok spoločnosti PayPal.
  3. Platba pri prevzatí tovaru – teda kúpa tovaru na dobierku.
    V prípade platby na dobierku sa cena navýši o poplatok, ktorého výška závisí od zvoleného spôsobu dopravy.
  4. Platba bankovým prevodom.
Koľko zaplatím za poštovné a balné?

Slovensko:

  • Osobné prevzatie na výdajni Zásielkovne
    • cena dopravy: 2,92 €
    • príplatok za dobierku: 1,20 €
  • Kuriér na vašu adresu
    • cena dopravy: 4,94 €
    • príplatok za dobierku: 1,20 €
  • Kuriér v rámci Bratislavy
    • cena dopravy: 4,94 €
  • Doporučená zásielka Slovenskej pošty
    • cena dopravy: 2,70 €

Doručenie na Slovensko je BEZPLATNE pri objednávke nad 39 € na Z-point a nad 59 € pri doručení kuriérom na adresu.

Česko:

  • Osobné prevzatie na výdajni Zásilkovny
    • cena dopravy: 3,63 €
    • príplatok za dobierku: 1,20 €
  • Kuriér na vašu adresu
    • cena dopravy: 4,94 €
    • príplatok za dobierku: 1,20 €
  • Doporučená zásielka Českej pošty
    • cena dopravy: 4,94 €

Doručenie do Českej Republiky je BEZPLATNE pri objednávke nad 39 € (pribl. 1000Kč) na Z-point a nad 59 € pri doručení kuriérom na adresu.

Ponožky pridané do môjho košíka už pri platbe neboli dostupné. Ako je to možné?

Položka je zarezervovaná až po tom, keď svoj nákup dokončíte v pokladni. Ak je o určitý tovar veľký záujem, môže sa stať, že bol k dispozícii, keď ste ho vložili do nákupného košíka, ale je vypredaný, keď sa dostanete k dokončeniu objednávky a k zaplateniu.
Tovar zostane uložený vo vašom nákupnom košíku neobmedzene dlho, ale jeho dostupnosť nemožno zaručiť.

Ako uplatním kupón na zľavu / darčekovú kartu?

Jedinečný kód zľavového kupónu zadáte v nákupnom košíku. Zľava bude po použití kupónu automaticky pripísaná (odrátaná) a cena košíka sa aktualizuje.
V prípade akéhokoľvek problému s uplatnením kupónu/darčekovej karty nás prosím ihneď kontaktujte.

Chcem vrátiť doručené ponožky.

Ak vám doručený tovar nevyhovuje, môžete ho vrátiť alebo vymeniť bez udania dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia.
V prípade reklamácie zašlite vyplnený reklamačný formulár na adresu uvedenú vo formulári.

Tovar môže byť vrátený iba v pôvodnom balení (z hygienických dôvodov nie je možné tovar skúšať).

Je možné vrátiť iba časť objednávky?

Áno. Postupujte podľa pokynov na
Reklamačnom formulári.

Kedy a akým spôsobom mi vrátite peniaze za vrátený tovar? Dostanem späť aj peniaze za poštovné?

Hneď ako sa nám tovar vráti, pošleme vám informačný e-mail a následne peniaze. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 14 pracovných dní od prijatia tovaru na našom sklade. Peniaze nie je možné vrátiť v hotovosti.

Pri oprávnenej reklamácii vám vrátime plnú sumu (aj s poštovným) a hradíme i výdavky spojené so zaslaním tovaru späť k nám ak ide o reklamáciu celej objednávky (všetkých tovarov). V prípade vrátenia nerozbaleného tovaru do 14 dní, hradí náklady spojené s vrátením tovaru kupujúci. Viac informácií nájdete na stránke Reklamácie a vrátenie tovaru.

Kde sa dozviem viac o udržateľnej móde?

Nejakú inšpiráciu nájdete na našom blogu, alebo napríklad tu, či tu. Prípadne nám napíšte a radi vám niečo ďalšie odporučíme.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? 
Kontaktujte nás a my sa vám čo najskôr ozveme.

Pin It on Pinterest